5 Kasım 2005 Cumartesi

bunu neden yapıyorum?

belki tavsiye üzerine deneme amaçlı diyerek kesip atılabilir ama pek öyle diil zannedersem. uzun zamandır düzenli olarak kenara köşeye gün içinde kafamdan geçenleri (olayları değil) not etme istegi var ama bilgisayarda açtığım notpad ler 1 haftadan uzun ömürlü olmadı. tembellik düzensizlik unutkanlık vs vs
neden gün içinde kafamdan geçenleri not etmek istiorum?
onun cevabı da zaman içindeki değişimimi bi derece izleyebilmek veya arkaya döndüğümde ne zaman nasıl hissetmişim ne düşünmüşüm görebilmek.
dedim ya unutkanlık var o yüzden 1 ay önce nasıldım hatırlayamıorum.
sadece kendim için yazdığım, yazacağım (yazmayı sürekli hale getirebilir miyim orası soru işareti) sonucunu çıkarıoruz burdan. onun dışında normalde yazı yazarkenki kurgu takıntımı belki böyle çalakalem şeyler yazarak biraz olsun atabilirim diye düşündüm.

bunun dışında normalde imla kurallarına mümkün olduğunca dikkat etmeme rağmen burada
öyle bi kaygım olmıcak çünkü amaç hızlı bi şekilde kafamdakileri kayıtlı bi hale getirmek